مبانی نظری وپیشینه تحقیق مالکیت خانوادگی
مبانی نظری وپیشینه تحقیق مالکیت خانوادگی مبانی نظری وپیشینه تحقیق مالکیت خانوادگیدانلود مبانی نظری وپیشینه تحقیق مالکیت خانوادگی مبانینظریوپیشینهتحقیقمالکیتخانوادگیمبانینظریوپیشینهتحقیقمالکیتخانوادگی-------
مبانی نظری وپیشینه تحقیق مالکیت خانوادگی
فرمت فایل دانلودی: .zipفرمت فایل اصلی: .docx
تعداد صفحات: 42
حجم فایل: 132
قیمت: 55310 تومان
بخشی از متن:
لینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : وورد
نوع فایل : word (..docx) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد صفحه : 42 صفحه
قسمتی از متن word (..docx) :
مبانی نظری وپیشینه تحقیق مالکیت خانوادگی
فصل دوم:مبانی نظری و پیشینه تحقیق
2-۱- مقدمه............................................................................................................................................... 10
2-2- مبانی نظری...................................................................................................................................... 10
2-2-1- حاکمیت شرکتی......................................................................................................................... 10
2-2-1-1 هیئت مدیره و حاکمیت شرکتی................................................................................................ 13
2-2-1-2-کمیته حسابرسی و حاکمیت شرکتی........................................................................................ 15
2-2-1-3- حسابرسی داخلی و حاکمیت شرکتی..................................................................................... 17
2-2-1-4- حاکمیت شرکتی در ایران....................................................................................................... 19
2-2-2- شرکتهای خانوادگی................................................................................................................. 21
2-2-2-1-تئوری نمایندگی و شرکتهای خانوادگی............................................................................... 25
2-2-2-2-مدیریت سود در شرکتهای خانوادگی................................................................................... 29
2-2-3- مدیریت سود.............................................................................................................................. 32
2-2-3-1- اهداف و انگیزههای مدیریت سود......................................................................................... 33